Munkavállalói élmény. Akkor kezdődik, amikor az érdeklődők először hallanak a vállalatról, vagy ellátogatnak a cég karrieroldalára, és nem feltétlenül ér véget akkor sem, amikor a kolléga elhagyja a szervezetet. A kiválasztási folyamat, az állásinterjú, az első nap, hét, hónap mind-mind fontos állomásai a munkavállalói életciklusnak, és az ekkor szerzett benyomások meghatározzák a dolgozók vállalathoz való viszonyát. De milyenek is ezek a benyomások?
A szervezetek túlnyomó többsége folyamatosan figyeli a pénzügyi teljesítmény mutatóit, azonban kevesen fordítanak figyelmet a cég által nyújtott teljes munkavállalói élmény megértésére és tudatos alakítására.

Hogyan érzik magukat a jelentkezők a kiválasztási folyamat során? Mi az új belépők érzékelése a vállalatról? Hogyan élik meg a kollégák a legutóbbi szervezeti átalakítást? Mennyire elkötelezettek? Miért döntöttek úgy, hogy máshol folytatják karrierjüket? Kik azok a tehetségek, akik leginkább veszélyeztetettek, és meg tudjuk-e előzni, hogy elhagyják a vállalatot?

Magyarország első, átfogó munkavállalói élmény kutatásának az a célja, hogy feltérképezze a munkavállalói élmény megértését és formálását célzó vállalati gyakorlatokat és jövőbeli terveket, bemutassa a nemzetközi trendeket, az élenjáró szervezetek megoldásait.


#dolgoznielmeny közösség

Ha szívesen csatlakoznál #dolgozniélmény közösségünkhöz, ahol az év során még többször találkozunk majd és osztunk meg a dolgozói élmény alakítása kapcsán jó gyakorlatokat, globális és régiós eredményeket, és dolgozunk együtt azon, hogy egyre több munkahelyen legyen Magyarországon is valóban dolgozni élmény, akkor regisztrálj itt: