Békéssy Olga

Mivel foglalkozol az Aon-nál?

Cégemmel, a 21. Század Kommunikációval és kollégáimmal az Aon külső kommunikációját segítjük PR-el és filmekkel. Elég jól összecsiszolódtunk, nagyon szeretem azt a bizalmat és szabadságot, amit a csapattól kapunk. Nagy élmény, hogy mindig egy lépéssel a piac előtt járnak, hogy mindig van egy új ötlet, kutatás, egy kis 24 órás, határokat ledöntő verseny. Nagyon szerettem a #truecolours kampányt, ahol a kollégákat cikkeken keresztül, még közelebbről megismerhette a szélesebb közönség. Ez az Aon kommunikációs vezetőjének, Ráduly Orsinak az ötlete volt, ahogy a mostani is, amikor a kollégák egy-egy meghatározó pillanatról beszélgetnek az ügyfelekkel.

Milyen meghatározó pillanatra emlékszel szívesen?

Az első közös munkánk az Aon-nal a Munkahelyi Videokampány (MuVi) egyik záró eseménye volt. Nagyon jól sikerült. Ez után kezdtünk el közösen dolgozni. Én pedig csak kapkodtam a fejem: egyszerűen alig értettem valamit abból a szakmai nyelvezetből, amit az akkori kommunikációs vezető, ma már cégvezető Uzsák Éva Virág mondott nekem az első fél évben a megbeszéléseken. De nem szégyelltem, és folyton kérdeztem. És még mindig tanulok... Emlékszem, milyen büszke voltam rájuk a HR Festen egy-egy előadáson, vagy amikor az RTL-en láttam viszont az Aon Legjobb Munkahelyek csapatát. Jó érzés olyan céget támogatni a tudásunkkal, akiknek az értékrendjével azonosulni tudunk.

 

Mit jelent számodra az, hogy #dolgoznielmeny?

Miért, milyen az, amikor nincs #dolgoznielmeny? Mindig azt csináltam, ami örömet okozott. Hiszek abban, hogy csak olyan munkát szabad végezni, amiben flow-ban vagyunk. Én soha sem dolgoztam "hagyományos" munkahelyen. Az, hogy milyen fontos a felvételi folyamat vagy például a visszajelzés lehetősége munkavállalóként, a #dolgoznielmeny kutatás kapcsán vált számomra világossá. Hogy mi mindent lehetett volna az én korábbi munkahelyeimnél is másként, jobban csinálni. A munkavállalói élmény kutatás az egyik kommunikációs sikerünk volt az Aon-nal. Nagyon jó volt látni, hogy az újító gondolatokra, tanulságokra milyen éhesek a cégek és a média is. Nem volt nehéz dolgunk. :)

Exciting News

In April, Aon announced this offering is going to be part of a new company which is launching in July 2019. You can learn more about this transaction by visiting here.

In the meantime, feel free to continue browsing. Click the button below to permanently remove this message.