Pataky János

Mivel foglalkozol az Aon Hewitt-nál?

Az Aon “brand nagyköveteként” felelős szerepet vállalok, hogy a cég külső és belső arculati elemeit egységben tartsam. Feladatom még, hogy a velünk együttműködő marketing/PR partnereket ellássam az aktuális kommunikációs stratégia mentén haladva releváns információkkal, hogy a lehető leghatékonyabban juttassuk célba üzeneteinket. Marketingesként kötelességemnek érzem, hogy belső erősségeinkre építve olyan imázsra tegyünk szert, amely hitelesen tükrözi az általunk képviselt értékeket.

Mi a legérdekesebb a munkádban? Mit szeretsz benne?

A változatos, kreatív feladatok állandó kihívást biztosítanak számomra. Nincs két egyforma kampány, nincs két ugyanolyan projekt. Mindig törekedni kell a megújulásra és ez karbantartja és fejleszti a megoldókészségem, folyamatos innovációra ösztönöz.

Mit gondolsz, milyen lesz egy munkahely 10 év múlva? Hogyan fog megváltozni a munka világa?

Kicsik vagyunk ahhoz, hogy pontosan megjósoljuk a jövőt, ezért minden eshetőségre fel kell készülni. Ha mélyre akarjuk ásni magunkat a témában, a múltból tanulva kötelességünk felvázolni az összes lehetséges szcenáriót, melyet a jövő tartogathat számunkra. Lehet, hogy 10 év múlva apró közösségeket alkotva a saját fenntartásunk és a túlélés lesz a munka célja, de az is lehet, hogy lábunkat a medencébe lógatva, koktélt szürcsölgetve, kézjelekkel utasítjuk majd robotizált kollégáinkat, miként végezzék a munkát.

Kedvenc tárgyad és miért?

Duct Tape. Mindig van nálam és minden felmerülő problémára megoldást jelent. Karosszéria, horgászbot és csocsóasztal javításhoz is a legjobb választás. A munkám és a duct tape között könnyedén tudok párhuzamot vonni, hiszen egy marketingesnek is univerzálisnak kell lennie, mindenre megoldást kell találnia. Ezért mondhatom, hogy az én példaképem ez a mindenhez értő, polihisztor ragasztószalag.