Ráduly Orsolya

Mivel foglalkozol az Aon-nál?

2017-ben vállalati oldalról kerültem az Aonhoz, ahol jelenleg három klassz és színes sapkám van. Egyikben, legyen ez mondjuk a zöld, norvég mintás - a munkáltatói márka üzletágat vezetve figyelem a nemzetközi és hazai trendeket, legjobb gyakorlatokat, amelyeket aztán beépítünk a saját branding és belső kommunikációs megközelítéseinkbe. Így támogatva a hazai vállalatok azon törekvéseit, hogy hiteles, a munkavállalók által büszkén képviselt és azzal egyéni szinten azonosulni tudó, megkülönböztető és vonzó munkáltatói márkával rendelkezzenek. Másik két sapkámban pedig, a sárgában és a piros-kékben a vezetői csapat tagjaként felelek egyrészt a saját szervezetünk kommunikációjáért a koncepciótól a megvalósításig és azért, hogy adatalapú megoldásaink és a hozzájuk kapcsolódó fejlesztések formálják a vállalatok gondolkodását, és választ adjanak a piaci igényekre.

Milyen meghatározó pillanatra emlékszel szívesen?

Egyértelműen 2018-as #dolgoznielmeny kutatásunkra, amely az első, átfogó munkavállalói élmény kutatás volt Magyarországon és amely itthonról globális szintre nőtte ki magát. Óriási, de tényleg óriási élmény volt ebben részt venni… Az a lendület, az a hit, hogy valami újat, értékeset csinálunk, amit még soha senki előtte, óriási erőt adott. Mindenki, tényleg mindenki kivette belőle a részét: ott segített ahol tudott, ott adott hozzá ahol kellett és ahol a kollégák képességei a legjobban voltak felhasználhatók. Egymást támogatva „toltuk ezerrel”. Ezt megtapasztalni életre szóló, meghatározó pillanat volt.

 

Mit jelent számodra az, hogy #dolgoznielmeny?

- Az extrém okos, profi, hozzáértő, emberi csapattagokat, akik most is épp valami szakmai eszmecserében vannak.😊
- Az Inspirációt, amit nap, mint nap kapok. A teret, hogy kipróbálhassak új dolgokat.
- A valódi megélését az „egy hajóban evezésnek”.
- Az élethelyzetek maximális tiszteletben tartását.